Terms and conditions

Termeni și condiții de utilizare a serviciilor furnizate de iTicket prin intermediul platformei web și aplicației mobile.

 

1. Termeni generali

 1.1. Prezentul document conținând termenii și condițiile aplicabile cumpărătorilor de bilete (denumit în continuare "Termeni și Condiții") stabilește care sunt condițiile prin care orice persoană poate accesa Site-ul, ori poate utiliza în orice mod serviciile oferite prin intermediul acestuia. Termenii și Condițiile reprezintă contractul încheiat între dumneavoastră și administratorul Site-ului. Vă rugăm să citiți integral acest document înainte de a utiliza serviciile furnizate de societatea noastră.

1.2. Utilizatorii înțeleg și acceptă că utilizarea serviciului, cumpărarea biletelor pe site, precum și accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor.

1.3. Dacă aveți nelămuriri cu privire la conținutul Termenilor și Condițiilor, obligațiile prevăzute în acest document, sau dacă aveți orice alte întrebări referitoare la serviciile oferite, vă rugăm să ni le comunicați pe adresa de e-mail [email protected].

1.4. În înțelesul Termenilor și Condițiilor, termenii următori înseamnă:

a) „Administratorul Site-ului” înseamnă iTicket Online SRL, cu sediul în Bucureşti, Sect.1, Strada Hrisovului, nr.2-4, Parter, Camera nr.1, Bloc 2, Scara 1, Ap.88;

b) "Site" sau „iTicket.ro” înseamnă website-ul www.iTicket.ro şi aplicaţiile pentru dispozitive mobile iTicket distribuite prin platformele Google Play (Android) şi App Store (iOS);

c) "Utilizatorul" înseamnă orice persoană care accesează Site-ul sau care utilizează în orice modalitate orice serviciu furnizat prin intermediul Site-ului;

2. Mod funcționare

2.1. iTicket.ro este o platformă de ticketing online. Biletele comandate sunt trimise în format PDF prin e-mail după finalizarea comenzii. Biletele sunt disponibile și pe iTicket.ro în secțiunea ”Biletele mele”.

2.2. În urma finalizării cu succes a unei comenzi online, cumpărătorul primește pe adresa de e-mail furnizată biletele cumpărate (de exemplu, dacă a cumpărat 4 bilete, primește un fișier PDF cu 4 bilete), pe care apoi le poate prezenta la intrarea în locul de desfășurare al evenimentului, în format fizic (printate pe hârtie) sau direct pe ecranul smartphone-ului. Accesul la evenimentul pentru care s-au achiziționat bilete online se face în baza scanării codului QR de pe bilet. Codurile QR sunt unice și fiecare permite accesul unei singure persoane la eveniment. Odată scanat un cod QR, acesta nu mai poate fi utilizat de către o altă persoana, nici măcar pe la o altă intrare. Toate scannerele iTicket.ro funcționeză online și sunt sincronizate în timp real.

2.3. În cazul în care v-aţi abonat la recomandările noastre, Administratorul Site-ului vă poate trimite ulterior prin SMS sau e-mail oferte promoționale pentru alte evenimente organizate în orașul dumneavoastră sau care ar putea să vă intereseze. Scopul acestor mesaje este fidelizarea clienților. Dacă nu doriți să mai primiți aceste informări, inclusiv mesajele anuale de reabonare la newsletter, vă rugăm să ne informați pe adresa de e-mail [email protected]. Dacă doriți să nu mai primiți niciun fel de informații din partea iTicket.ro , cereți în mod expres acest lucru.

2.4. Concomitent cu achiziția online de bilete, Administratorul Site-ului vă comunică și individualizează prețul aferent serviciilor de intermediere prestate separat de prețul biletelor achiziționate.

3. Relații cu clienții

3.1. E-mail-ul [email protected], la care ne puteti contacta, este conectat la un software special de tickets similar cu cel al companiilor de telefonie mobilă. Colegii noștri tratează cererile pe rând, pe măsură ce ele sunt alocate și vă răspund în ordinea acestora. Uneori, datorită numărului mare de cereri, primirea unui răspuns poate dura până la 48 de ore sau mai mult, în funcție de complexitatea solicitării. Vă asigurăm ca toți clienții sunt în mod egal la fel de importanți pentru noi și că depunem toate eforturile pentru a vă răspunde cât mai repede și a va oferi servicii de calitate.

3.2. Încurajăm preferențial comunicarea în scris cu clienții noștri, pentru a putea urmări discuțiile și a putea rezolva cat mai eficient, rapid și cu atenție solicitările. iTicket.ro folosește un software de tickets performant prin intermediul căruia fiecare solicitare primită de la clienții noștri este alocată unui account manager și urmărită de către colegii și superiorii săi ierarhici. Vă rugăm sa folosiți adresa de mai sus și vă mulțumim pentru înțelegere.

4. Modalitati de plată

Pentru cumpararea de bilete, Administratorul Site-ului acceptă următoarele modalități de plată:

4.1. Plata cu cardul

Plățile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de către euplatesc.eu, partenerii Administratorului Site-ului în procesarea acestor plăţi. Comunicarea cu procesatorii se face prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informaţiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de către procesatorul de plăţi.

Prin menținerea activă a opțiunii Activează opțiunea plăți rapide, prezentă în formularul de plată online pus la dispoziția Administratorului Site-ului de către procesatorul de plăți, utilizatorul își dă acceptul pentru activarea serviciului prin care se vor putea efectua ulterior plăți online doar prin introducerea codului de securitate CVC2/CVV.

Este disponibilă de asemenea, achitarea biletelor folosind Apple Pay și Google Pay.

La toate plățile cu cardul se adaugă şi preţul de administrare a comenzii achitate cu cardul în valoare de la 1% la 3% din prețul biletului. Suma efectivă de plată va fi afișată înainte de a fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți.

5. Returnarea contravalorii biletelor

5.1. ATENȚIE: Administratorul Site-ului va putea returna în caz de anulare a comenzii sau a evenimentului doar prețul biletului, nu și prețul serviciilor de intermediere aferente achiziției făcute.

Anularea comenzilor și returnarea contravalorii biletelor se poate face, dacă organizatorul permite acest lucru.

În caz că optați pentru returnarea contravalorii biletelor în cont bancar, returnarea va fi efectuată pe cardul de pe care s-a efectuat achitarea biletelor.

5.2. ATENȚIE: Această metodă anulează toate biletele dintr-o comanda. Nu puteți anula doar o parte din bilete.

5.3. ATENȚIE: Clienții care au comandat bilete și au plătit cu cardul cu mai mult de 6 luni înainte de momentul în care doresc restituirea banilor, trebuie sa folosească metoda de anulare de mai sus pentru a ne oferi un IBAN în care să primească banii. euplatesc.eu, procesator de plăți cu care lucrează Administratorul Site-ului, poate returna automat doar contravaloarea comenzilor făcute cu maxim 6 luni înainte.

5.4. ATENȚIE: Pentru anumite evenimente, organizatorul este liber să nu permită renunţarea la bilet. Achiziţionarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ menţionat mai sus.

5.5. ATENȚIE: Anumiți organizatori de evenimente au ales ca, în caz de anulare a unui eveniment, să returneze contravaloarea biletelor prin intermediul Administratorului Site-ului sau printr-o altă agenție de ticketing, după 14 zile calendaristice de la data anunțului de anulare*. În cazul nefericit al anulării unui astfel de eveniment, veți fi informat pe e-mail iar banii se vor returna conform dorintelor organizatorului evenimentului. Se returnează doar contravaloarea biletelor, nu și comisioanele adaugate peste prețul acestora.

(*) prin derogare de la cele de mai sus, pentru evenimentele ce urmau a fi susţinute în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor în contextul crizei provocate de COVID-19 sunt aplicabile prevederile speciale de la art. 5.15 din prezentele Termeni și Condiții, precum și legislația adoptată de autorități în acest scop.

5.6. ATENȚIE: Returnarea sumelor pentru comenzile sau evenimentele anulate ale căror bilete au fost achitate pe factură la Vodafone și Orange se face prin ajustarea sumei la factura dumneavoastra din luna urmatoare a datei la care s-a făcut restituirea. Mai exact, dacă anularea s-a făcut în luna august, ajustarea se va face pe factura din septembrie.

5.7. ATENȚIE: Contravaloarea biletelor nu se va returna prin mandat poștal. În cazul în care ați cumpărat bilete ramburs sau din puncte fizice, returnarea va fi efectuată prin virament bancar, în contul indicat de dvs. Mulțumim pentru înțelegere.

5.8. ATENȚIE: Pentru anumite evenimente de pe site, prețul serviciilor de intermediere (indiferent de natura sa) este inclus în prețul afișat al biletului.

Serviciile furnizate de Administratorul Site-ului, inclusiv serviciile de intermediere, de administrare comandă, de emitere bilet şi serviciile conexe acestora, furnizate cumpărătorului de bilet prin intermediul platformei online, sunt exceptate de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. A) din actul normativ menţionat mai sus. Acest preț al serviciilor sus-menţionate apare încă din pagina evenimentului și “urmărește” cumparatorul până în ultima pagina de plata, el fiind distinct evidenţiat. Niciun pret sau comision suplimentar nu este adaugat la prețul comenzii fără a fi afișat. Cumpărătorul de bilet este expres de acord cu începerea executarii serviciilor furnizate de Administratorul Site-ului, inclusiv a serviciilor de intermediere, de administrare a comenzii, de emitere bilet şi serviciile conexe acestora odată cu finalizarea comenzii. Cumpărătorul de bilet declară că înţelege că prin finalizarea comenzii îşi va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către Administratorul Site-ului, pentru toate și oricare dintre serviciile menționate mai sus.

Conform termenilor si conditiilor agreate la momentul cumpararii biletelor, pentru anumite evenimente de pe site comisionul (indiferent de natura sa) sau prețul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc este adăugat peste prețul biletului. Cu alte cuvinte, suma platita de dvs. acoperă atât prețul biletului, cât și prețul serviciilor menționate mai sus.

Administratorul Site-ului va returna în caz de anulare a comenzii sau a evenimentului doar prețul biletului, nu și comisioanele aferente plății, nici prețul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc aferent achizitiei făcute.

Prețul serviciilor de intermediere / de administrare a comenzii / de emitere bilet etc nu se returnează, dat fiind că acest serviciu a fost finalizat cu succes la momentul achizitiei biletului și nu este condiționat de desfasurarea efectiva a evenimentului.

5.9. Biletul achiziţionat poate fi returnat sau schimbat numai dacă organizatorul evenimentului acceptă şi numai cu respectarea condiţiilor de la pct. a,b si c de mai jos, cu excepţia cazului în care evenimentul respectiv este anulat (nu mai are loc), caz în care returnarea biletului şi rambursarea sumelor achitate va fi efectuată potrivit lit. B de mai jos sau prevederilor legale aplicabile (*), după caz. Sub nicio forma nu se mai iau în considerare cererile de rambursare primite în data de desfășurare a evenimentului (sau în prima zi a acestuia, în cazul unui festival).

Returnarea biletului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, sinestătător pe iTicket.ro în secțiunea ”Biletele mele” sau prin transmiterea unei solicitări în acest sens către [email protected]:

a) pe card

- Dacă până la eveniment au rămas cel mult 7 zile (168 ore), se returnează 100% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel mult 6 zile (144 ore), se returnează 85% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel mult 5 zile (120 ore), se returnează 70% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel mult 3 zile (72 ore), se returnează 50% din suma biletelor.

- Returnarea biletelor poate avea loc cu cel târziu 72 ore înainte de eveniment.

- În caz de anulare a evenimentului, banii se returnează pe card în proporție de 100% din prețul biletului.

- Nu se returneaza biletele dacă până la eveniment au rămas mai puțin de 72 ore sau dacă evenimentul este Sold Out.

- Taxa de procesare sau cheltuielile legate de livrarea biletelor nu se returnează.

- Banii vor fi returnati pe card și vor fi vizibili în 2-5 zile lucrătoare.

- Pentru returnări după derularea evenimentului, cumpărătorul se adresează direct organizatorului.

b) în contul personal iTicket

- Dacă până la eveniment au rămas cel mult 7 zile (168 ore), se returnează 100% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel mult 6 zile (144 ore), se returnează 90% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel mult 5 zile (120 ore), se returnează 80% din suma biletelor.

- Dacă până la eveniment au rămas cel mult 3 zile (72 ore), se returnează 70% din suma biletelor.

- Returnarea biletelor poate avea loc cu cel târziu 72 ore înainte de eveniment.

- În caz de anulare a evenimentului, banii se returnează în proporție de 100% din prețul biletului.

- Din contul personal banii pot fi extrași în numerar cu reținerea unui comision de 20%.

- Nu se returneaza biletele dacă până la eveniment au rămas mai puțin de 72 ore sau dacă evenimentul este Sold Out.

- Banii din cont pot fi folosiți în termen de 12 luni de la adăugarea lor.

c) bilete fizice

- Pentru returnarea banilor cash în cazul biletelor fizice, se aplică aceleași condiții ca și pentru returnarea banilor pe card.

(*) prin derogare de la cele de mai sus, pentru evenimentele ce urmau a fi susţinute în perioada în care se suspendă dreptul de organizare a evenimentelor în contextul crizei provocate de COVID-19 sunt aplicabile prevederile speciale de la art. 5.15 din prezentele Termeni și Condiții, precum și legislația adoptată de autorități în acest scop.

5.10. În caz de pierdere sau de furt al biletelor online, utilizatorul cumparator este obligat să notifice acest fapt către Administratorul Site-ului, pe adresa [email protected], în vederea înlocuirii biletelor. În cazul în care utilizatorul nu procedeaza la notificarea Administratorului Site-ului în timp util, acesta nu își asumă nicio răspundere pentru utilizarea biletelor respective de o altă persoana, nici pentru imposibilitatea cumparatorului inițial de a mai participa la evenimentul respectiv pe baza biletelor pierdute / furate.

5.11. Sub nicio forma biletele nu se mai pot returna după ce evenimentul a avut loc.

5.12. Comisioane puse peste prețul biletelor pe site și în puncte fizice: Anumiți organizatori cu care lucrează Administratorul Site-ului aleg să adauge anumite taxe aferente biletelor peste prețul acestora. De aceea,, în anumite cazuri veți plăti o sumă mai mare decat cea comunicata pe anumite canale media atât pe site cât și în punctele fizice de vanzare. Administratorul Site-ului va afișa întotdeauna suma finală platită de client inainte ce acesta să efectueze plata. Menționăm că aceste sume nu reprezinta întotdeauna venituri ale Administratorului Site-ului șii că acesta este prețul final plătit de către toți clienții care merg la spectacol, indiferent de locul de achizitie al biletelor.

6. Relocări

La dorința organizatorilor evenimentelor, Administratorul Site-ului poate efectua oricând relocari cu biletele cumparate de dumneavoastra de pe locurile pe care le aveți pe alte locuri dar vă va informa în prealabil și vă va trimite pe mail noile locuri. Aceste relocari sunt motivate de măsuri care țin de producția evenimentelor și pot apărea spontan chiar cu cateva zile sau chiar o zi înainte de eveniment. Locurile cumparate de dumneavoastră pot fi ocupate de echipamente tehnice sau de butaforii sau pot fi relocate la cerința artistului interpret. Aceste cazuri sunt totuși foarte rare. În caz că doriți returnarea contravalorii biletelor dacă ați fost relocat/a, puteți cere acest lucru și veți primi suma platita pe bilete.

7. Revânzarea biletelor

7.1. Revânzarea biletelor cumparate prin intermediul iTicket.ro este interzisă sau restricționată de anumiți organizatori. Dacă doriți să renunțați la bilete și să vă recuperați banii pe biletele cumparate, vă recomandăm să ne scrieți la adresa de e-mail [email protected] și să solicitați acest lucru. Atentie, trebuie să respectați termenii și condițiile de la capitolul Returnarea contravalorii biletelor din Termenii și Condițiile iTicket.ro.

7.2. Organizatorii care au interzis sau restricționat în orice mod revânzarea biletelor își rezervă dreptul de a anula toate și orice bilete oferite spre vanzare de cumparatorii acestora, inclusiv pe site-uri de comerț electronic / marketplace, urmând să vă comunice masura dispusa și să vă returneze sumele platite pe biletele anulate. Va rugăm să aveți în vedere că în anumite situații, anularea biletelor va fi disponibilă doar dacă prețul de revânzare al acestora este diferit de cel înscris pe acestea (prețul plătit de dumneavoastră). În toate cazurile, este recomandat să contactați organizatorul evenimentului pentru a fi informat complet și corect cu privire la restricțiile aplicabile revânzării biletului.

8. Protecție la supraîncărcarea rețelei

Administratorul Site-ului poate limita în timp real numărul de bilete disponibile la un anumit eveniment atunci când cererea (globală sau locală) este foarte mare, pentru a proteja rețeaua / platforma de supraîncărcare și a vă asigura o experienta de cumparare cat mai plăcută. Pe măsură ce traficul scade, biletele se vor repune în vânzare, treptat. Aceste practici sunt comune așa că uneori s-ar putea să observați categorii de bilete pe cale de epuizare urmând ca în scurt timp alte bilete să apară la vânzare.

9. Locuri cu vizibilitate limitată

Anumiți organizatori pot pune în vânzare prin iTicket.ro locuri cu vizibilitatea limitată. Acestea vor avea o denumire care specifică foarte clar acest lucru. Locurile cu vizibilitatea limitată nu garantează cea mai bună experiență de concert. S-ar putea sa fiți nevoiți să vă ridicați în picioare pentru a urmări concertul sau o parte din vizibilitatea dumneavoastră sa fie afectată de balustrade sau de umbrele de baruri, corturi de sunet dar fără a se limita la acestea. Odată cumparate, aceste bilete nu mai pot fi returnate nici înainte, nici după eveniment. Cumparatorul iși asumă vizibilitatea limitată în momentul cumpărării biletelor.

10. Notă de informare privind protecția datelor personale

10.1. Conform cerințelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protectia vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Administratorul Site-ului va administra în condiții de siguranța și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de utilizatori. Vă informăm că datele personale pe care utilizatorii le furnizează administratorului Site-ului sunt prelucrate în scopul oferirii în condiții optime a serviciilor de intermediere a vanzarii de bilete la evenimente, de administrare a comenzilor formulate de utilizatori, de emitere bilet şi a serviciilor conexe acestora, precum şi în scopuri de marketing direct.

10.2. Fiecare utilizator, la alegere, furnizează unele dintre datele sale personale pentru a beneficia de serviciul oferit de către Administratorul Site-ului. Refuzul furnizării anumitor date poate conduce la imposibilitatea accesarii anumitor servicii prin intermediul Site-ului.

10.3. Datele dvs. cu caracter personal pot fi dezvăluite partenerilor contractuali ai iTicket Online S.R.L implicaţi în furnizarea serviciilor noastre, precum furnizori de servicii de curierat, de contabilitate, procesatori de plăţi.

10.4. Conform Regulamentului general privind protecţia datelor, fiecare utilizator beneficiază de dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la opoziţie, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justitiei.

10.5. Pentru exercitarea acestor drepturi, fiecare utilizator poate face o cerere în scris în acest sens, pe care să o trimită apoi prin poștă la adresa administratorul Site-ului: iTicket Online SRL, Bucureşti, Sect.1, Strada Hrisovului, nr.2-4, Parter,   Camera nr.1, Bloc 2, Scara 1, Ap.88 sau prin e-mail la adresa: [email protected].

10.6. Administratorul Site-ului prelucrează datele cu caracter personal ale Utilizatorilor cu respectarea Politicii de confidențialitate, care face parte integrantă din prezentele Termene şi Condiţii.

11. Limitarea răspunderii

11.1. iTicket.ro este o platformă online prin intermediul căreia utilizatorii Site-ului pot achiziţiona de la organizatorii de spectacole bilete de acces la evenimentele organizate de aceştia. Pe cale de consecinţă, întreaga răspundere faţă de utilizatori în legătură cu evenimentele respective revine organizatorilor de spectacole. Aceştia îşi asumă integral răspunderea faţă de cumpărătorii de bilet pentru eventualele întârzieri, amânari, anulări sau pentru orice alte probleme în legătură cu evenimentele ale căror bilete au fost comercializate prin intermediul platformei iTicket.ro, pentru derularea acestora în condiții necorespunzătoare sau în alte condiții decât cele comunicate public de organizator sau cele prevăzute de legislația în vigoare, precum şi pentru orice restricții impuse cu privire la evenimente de terțe persoane implicate în organizarea lor sau de autorități. Organizatorul are dreptul sa modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloace de comunicare specifice.

11.2. Prin urmare, Administratorul Site-ului nu răspunde de nicio pretenţie în legătură cu: intensitatea sau calitatea sunetului, vizibilitatea, aranjarea meselor în local, setlistul ales de artist, serviciile de curăţenie, alimentaţie, pază, garderobă, baruri, dar fără a se limita la acestea. Pentru orice plângere referitoare la aspectele menţionate mai sus sau la orice alte aspecte care ţin de organizarea evenimentului, vă rugăm să vă adresaţi organizatorului acestuia.

11.3. Administratorul Site-ului nu răspunde sub nicio formă, în nicio masură și nu poartă niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul sau pentru serviciul de plată prin Vodafone. Administratorul Site-ului nu este responsabil pentru niciun fel de eroare și/sau fraudă decurgând din, sau în legătură cu acest serviciu. Totuși, deşi serviciile de plată sunt oferite și dirijate în totalitate și în mod independent de către furnizorii noștri, Administratorul Site-ului va întreprinde toate măsurile rezonabile pentru a limita pe cât posibil riscul apariției acestor erori și/sau fraude.

11.4. În măsura maximă permisă de lege, Administratorul Site-ului nu își asumă obligația și nu garantează implicit sau expres pentru conținutul de orice fel al Site-ului, indiferent dacă acesta este creat de Administratorul Site-ului, este publicat în Site de partenerii săi contractuali sau la cererea acestora sau este oferit de către organizatorii de evenimente pentru a fi publicat pe Site (denumit în continuare “Conținutul Site-ului”). Administratorul Site-ului va face toate eforturile rezonabile pentru a asigura acuratețea și încrederea în Site și va încerca sa corecteze erorile și omisiunile cat mai repede posibil.

11.5. În măsura maximă permisă de lege, Administratorul Site-ului nu oferă niciun fel de garanții sau răspundere pentru Conținutul Site-ului și, în măsura maximă permisă de lege, nu poate fi făcut răspunzător pentru nicio pierdere sau prejudiciu ce ar putea rezulta din utilizarea oricărei părți, secvențe, modul de prezentare al Continutului Site-ului sau din imposibilitatea utilizarii acestuia, indiferent de cauza acesteia ori din interpretarea eronată a oricăror prevederi ale Conținutului Site-ului.

11.6. Utilizatorii înțeleg și acceptă că furnizarea serviciului iTicket.ro poate fi afectată de anumite conditii obiective, precum și că orice servicii oferite prin intermediul Site-ului sunt oferite potrivit principiului "așa cum sunt", "așa cum sunt disponibile", iar Utilizatorii folosesc aceste servicii pe riscul lor. Utilizatorii înțeleg și acceptă că Administratorul Site-ului este absolvit de orice răspundere în eventualitatea producerii oricărei opriri, întreruperi, îngreunări, disfuncționalități sau erori în funcționarea Site-ului, în situația unei erori tehnice de orice fel sau oricăror erori în furnizarea serviciului, precum și în orice situație în care nu ar dovedi cert că orice erori sau probleme de natură tehnică din cele menționate mai sus se datorează în mod direct și exclusiv culpei grave a Administratorului Site-ului.

11.7. În cazurile de forță majoră și caz fortuit, Administratorul Site-ului si/sau operatorii, directorii, angajații, sucursalele, filialele și reprezentanții săi, sunt exonerati total de răspundere. Cazurile de forță majoră includ, dar nu se limitează la acestea: erori de funcționare ale echipamentului tehnic al Administratorului Site-ului, lipsa conexiunii la internet, virusii informatici, atacurile informatice de orice fel, accesul neautorizat în sistemele Site-ului, erorile de operare, grevă, pandemii, epidemii etc.

11.8. In mod expres, Utilizatorii înțeleg și acceptă ca Administratorul Site-ului este absolvit în măsura maximă permisă de lege de orice răspundere pentru orice fel de daune directe, indirecte, daune morale, incluzând, dar fără a se limita, la pierderi de profit, atingeri aduse onoarei și reputației, văd comercial sau alte pierderi intangibile, rezultate din utilizarea serviciului sau orice alt aspect în legătură cu serviciul precum și din utilizarea Conținutului Site-ului în orice mod sau orice efecte juridice derivand din aceasta.

11.9. iTicket.ro, pe lângă platformă de bilete, este și organizator de spectacole. În cazul în care iTicket organizează un spectacol, acest lucru este menționat pe afiș prin sintagma ”Organizator iTicket” sau ”Organizat de iTicket”. Prin urmare, doar în acele cazuri iTicket își va asuma raspunderea care revine unui organizator de spectacole.

12. Dreptul de retragere acordat de operatorii economici care comercializează produse și servicii prin intermediul Site-ului iTicket.ro

12.1. Achiziționarea de servicii privind activitățile de agrement, în cazul în care este prevăzută o dată de executare specifică, este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din actul normativ menționat mai sus. Prin urmare, nu veți putea solicita returnarea contravalorii codurilor de acces sau biletelor achiziționate prin exercitarea dreptului de retragere.

12.2. În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 34/2014 („OUG 34/2014”) privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât costurile directe legate de returnarea produselor și eventualele prejudicii provocate de diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora.

De la regula generală instituită potrivit celor de mai sus, OUG 34/2014 reglementează următoarele excepții relevante pentru utilizatorii iTicket.ro:


  1. Achiziționarea de biletele la spectacole este exceptată de la aplicarea dreptului de retragere reglementat de OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. l) din acest act normativ.


  2. Contractele de prestări de servicii sunt exceptate de la dreptul de retragere, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist, în conformitate cu art. 16 lit. a) din OUG 34/2014.

12.3. Dacă produsul achiziționat prin intermediul Site-ului nu este exceptat de la dreptul de retragere în conformitate cu prevederile OUG 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în condițiile reglementate de actul normativ menționat mai sus și cu respectarea prezentelor prevederi.

12.4. În situația exercitării dreptului de retragere, consumatorul nu este obligat să precizeze motivele pentru care returnează produsul.

12.5. Termenul de 14 zile curge de la data la care consumatorul sau o terță parte indicată de acesta intră în posesia fizică a produselor. În cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, termenul de 14 zile curge din ziua în care consumatorul sau o parte terță indicată de acesta, intră în posesia ultimului produs. Serviciile de intermediere, administrare comandă, cele conexe acestora și cele de emitere bilete furnizate de administratorul Site-ului prin intermediul iTicket.ro sunt exceptate de la dreptul de retragere. Cumpărătorul de bilet este expres de acord cu începerea executării serviciilor de intermediere, de emitere bilet și serviciile conexe acestora de la finalizarea comenzii. Cumpărătorul de bilet declară că înțelege că prin finalizarea comenzii își va pierde dreptul de retragere, ca urmare a executării complete a contractului de către Administratorul Site-ului.

12.6. Pentru a vă exercita dreptul de retragere dintr-un anumit contract, trebuie să contactați operatorul economic care comercializează produsele achiziționate, la adresa pusă la dispoziție de administratorul Site-ului, și să îl informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract.

12.7. În situația în care operatorul economic nu poate fi contact pentru exercitarea dreptului de retragere, vă rugăm să comunicați cererea pe adresa [email protected]. Administratorul Site-ului o va înainta respectivului operator economic și va furniza asistența rezonabil necesară pentru soluționarea cererii de retragere.

12.8. Consumatorul poate exercita dreptul de retragere prin utilizarea formularului de retragere de mai jos sau prin orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract. Formularul sau declarația de retragere pot fi comunicate operatorului economic prin poștă tradițională sau electronică (e-mail). Folosirea formularului propus mai jos nu este obligatorie.

 


 

FORMULAR DE RETRAGERE

pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)

Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

– Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e‐mail ale profesionistului]:

– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii *

– Comandate la data (*)/primite la data (*)

– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

– Data (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz

 


 

12.9. Notificarea/declarația trebuie să includă datele consumatorului: numele, adresa poștală, numărul de telefon și adresa de e-mail, numărul de comanda, precum și o formulare precisă care să exprime decizia de a se retrage din contract.

12.10. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

12.11. Ulterior trimiterii notificarii de retragere, consumatorul trebuie să expedieze produsele către operatorul economic de la care le-a achiziționat, pe adresa indicată de acesta, cât mai curând posibil și fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la comunicarea notificarii de retragere.

12.12. Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite. Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. Nu se acceptă returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri sau produsele cărora le lipsesc accesorii. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

12.13. În situația exercitării valabile a dreptului de retragere, operatorul economic va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract.

12.14. Costurile directe legate de returnarea produselor sunt suportate de consumator.

12.15. Comerciantul va efectua rambursarea folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu altă modalitate de rambursare.

12.16. Operatorul economic va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produselor sau până la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.

12.17. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să verificați politica de retur proprie a operatorului economic de la care ați achiziționat produsul.

iTicket Online SRL

Bucureşti, Sect.1, Strada Hrisovului, nr.2-4, Parter,   Camera nr.1, Bloc 2, Scara 1, Ap.88

CUI: 38699926

J/40/511/201

This site uses cookies. Continue browsing involves their acceptance. More details
I accept